selasa, 26/5/2009

9.00 pagi


student : "cikgu...abg musa'ab meninggal dah cikgu..."
aku : innallilah...


11.00 pagi

cikgu lelaki : "budak lelaki ni bagus, muda-muda dah amik insurans dengan aku. aku rasa dia macam tau yang dia nak meninggal la. tu sebab dia amik insurans dengan aku.
aku : iskh...ye ke?


3.00 petang

+0162134### : "orang yang anda panggil tidak dapat dihubungi"
aku : cis...dah meninggal ke apa orang ni!!


5.00 petang

aku mimpi berenang sebelah ikan jaws. sangat mengerikan.


haish... nape banyak sangat orang sebut meninggal arini. siap aku mimpi berenang dengan ikan jaws lagi. apakah? aku bukan jenis paranoid.

awal bulan 6 ni aku nak bercuti ke pulau perhentian. rasa2 ada ikan jaws tak kat situ?

3 comments:

~penahati~ said...

kat redang de anak jaws.. tpi dun wory, die xmkan org.. ;>

Farah Wahidah said...

ala paling busuk pon main je cak2 dgn ikan duyung. takpon ko call Tisya time ko nyelam. kan sweet? heheee

dukustreet said...

i'm da bez : best kn dpt berenang ngan ikan jaws.. =P

farah : henfon aku cume ada torchlight je...xde waterproof...